Коя банка използвате и доволни ли сте?

Дискусия в 'Банки,банкови карти,онлайн и офлайн плащания', започната от dron, 17 Май 2016.

?

Коя банка използвате?

  1. Raiffeisen

    50.0%
  2. DSK

    16.7%
  3. Pirаeus

    0 вот(а)
    0.0%
  4. Allianz

    0 вот(а)
    0.0%
  5. ОББ

    0 вот(а)
    0.0%
  6. СИБанк

    16.7%
  7. ЦКБ

    0 вот(а)
    0.0%
  8. Експресбанк

    33.3%
  9. Първа инвестиционна банка

    0 вот(а)
    0.0%
Позволен е повече от 1 вот.
  1. dron

    dron Member

    Член от:
    29 Сеп 2015
    Постове:
    47
    Харесвания:
    0
    Колеги, нека тук обобщим коя банка използваме и дали сме доволни от нея - относно такси, обслужващ персонал, услуги и т.н. Ще пусна анкета, за да е по-ясно. Ако пропусна някоя банка - кажете, ще я добавя.
    Аз използвам от години Raiffeisen и съм страшно доволен. Винаги са готови да ми помогнат, таксите са поносими и лихвите им по кредити са приемливи.
     
    #1
  2. Pietro

    Pietro Member

    Член от:
    2 Юли 2015
    Постове:
    134
    Харесвания:
    0
    От години използвам ДСК и да ти кажа - просто съм свикнал. Таксите ги увеличават "плавно", гледам че другите банки нямат чак такива такси. Но иначе съм доволен - не съм имал проблеми.
     
    #2
  3. Shiatshu

    Shiatshu New Member

    Член от:
    9 Фев 2016
    Постове:
    9
    Харесвания:
    0
    Аз съм на Райфайзен и Експресбанк. И от двете съм доволен - досега не съм имал проблеми. Договорите не се променят впоследствие, служителите им са доста компетентни по всички въпроси, които ме вълнуват (а те са доста).
     
    #3
  4. beautyFear

    beautyFear DO YOUR BEST TODAY
    Екип 3mart

    Член от:
    22 Юли 2015
    Постове:
    688
    Харесвания:
    30
    Райфайзенбанк ЕАД са си пушки. В интерес на истината от дълги години съм техен клиент и не съм имал взаимоотношения с други банки. Работя с един офис и там мацките са пушка -> бързо и адекватно съдействие. Мен друго не ме вълнува. Като цяло преди следях тенденциите и условията на другите банки, но като теглиш чертата едните дават едно, другите друго и накрая банка А = банка Б = банка В. Няма банка в България, която да е НАД другите като условия и т.н. Имаше една - КТБ, но тя вече е в несъстоятелност.
     
    #4
  5. tintoretto

    tintoretto New Member

    Член от:
    8 Яну 2016
    Постове:
    13
    Харесвания:
    0
    Бизнеса ми е при Сибанк, условията бяха доста добри при онлайн банкиране и преводи. Понеже постоянно ми се налага да превеждам!
    Аз лично нямам сметка там, но имам в ДСК и Уникредид.
     
    #5
  6. SimonSimov83

    SimonSimov83 New Member

    Член от:
    20 Юли 2016
    Постове:
    1
    Харесвания:
    0
    Ако търсите професионално, компетентно и отговорно отношение, за основните си финансови операции и транзакции стойте далеч от Пощенска Банка!!! Ето и какво ме доведе до този извод:
    Накратко техен клиент съм (бях) години и въпреки многократните дребни и досадни на глед признаци, че не предлагат особено компетентни услуги и съвети не обръщах внимание на това - все пак отношението ми с банката се свеждаше до елементарни финансови операции и неразбирах как това може да се обърка. Но неизбейното се случи - изплащах лизинг в друга финансова институция и бях пропуснал една месечна вноска (вината беше изцяло моя - бях извън страната, ел банкиране се оказа без парола) и помолих моя приятелка да направи плащанеto на 2-те месечни воски от мое име в ПБ клон ЛОМ. Плащането беше направено и аз много се изненадах като получих обаждане от въпросната лизингова компания че "ако не вснеса парите за текущите двe месечни вноски в кратък срок ще мина в графата "некоректни клиенти"... Направих справка и установих че е станала грешка - парите са преведени, но по друга сметка (кредитнатна карта към друга банка) където няколко дни преди да бъде направена вноската по лизинга е правен превод. Понеже bqh дал и 2те банкови сметка на вносителя за да ги обслужи докато ме няма, реших че грешката е на вносителя. Извиних се за недоразумението (знаейки че е направено плащането упорито спорех с слуителката от лизинговата компания) и се разбрахме, че ще бъде поправена незабавно, погасявайки и текущата 3-та вноска вна куп w най кратки срокове. Същия вносител (вече с повишено внимание и един ИБАН) прави плащането и аз потвърждавам по телефона във въпросната компания че всичко е оправено и 3-те вноси (2 те закъснели и текущата) са направени. Предполагам си представяте моето изражение когато ми позвъниха от същата лизингова компания да ми кажат, че превод няма! В този момент реших че това е скрита камера или някакъв майтап - неможех логически да допусна, че след всичкоkoeto се случи предния път това се повтаря. Още по голяма беше изненадата като установих, че преводът в действително е направен но в сметка за която вносителя дори не предполага че существува, нито разполага с ИБАН-а и. Това е сметка във самата банка по потребителски кредит които обслужвам редовно, като директно се спира от заплатаta ми. Цялата тази сага отне повече от седмица, след koeto парите си стояха в грешната сметка тъй като вносителят няма пълномощно да ги пренасочи или изтегли ощe една..Когато отидох лично да ги изтегля, касиерката беше много сконфузена, хиляда пъти се извини, признавайки че грешката е допуснала тя, при все че и е подаден ИБАН записан черно на бяло! Въпреки че вече знаех че за лизинговата компания съм некоректен клиент, реших че няма да правя проблеми и скандали на касиерката - все пак се извини...Но най големия абсурд тепърва предстоеше - във връзка с просрочването на лизинга реших че ще е най удачно да изтеглянов потребителски кредит (месечния ми доход е висок и дори без влязлото в сила увеличение спокойно го покрива) Естествено се консултирах с банков кредитен инспектор във същия клон, като има споменах и за въпросния лизинг и че това е една от основните причини да кандидатствам, като естествено споменах и кака се е стигнало до въпросното просрочване. Кредитния консултант ме увери че като техен клиент и с дохода които имам няма причина изобщо да обяснявам за това как и защо е просрочен (дефакто заради грешка на техен служител) те са били наясно и имат вътрешен канал по които ги обсъждат. Заради предстояща нова командировка заплатих за експресна обработка на документите. На другия ден бях известен че има становище по моя иск - отказан "заради 90 dnewno закъснение по лизинг"!!!! Бях като гръмнат и на въпрост ми "Добре нали вчера ме уверихте че това нямаda е проблем ти като ще се вземе в предвит как и защо се е стигнало до тук" получих отговор с половин уста, че "Тя не знае за тази грешка" и побърза да ми затвори. Свързах се с управителката на клон Лом, която ми каза че неможе да коментира това ти като не е запозната със случая (въпросната касиерка е на 2 метра от нея и винаги при желание можеше да направи справка, нещо повече ПРИСЪСТВАШЕ И ТЯ САМАТА НА СЦЕНАТА С ИЗВИНЕНИЯТА!?!!?? което ме остави безмълвен и ме амбицира още повече - заради принципа! Ако отказът беше дошъл от друго място - да щеше да ми е криво че аз трябва да нося отговорност и последствията заради това че съм доверил елементарни финансови операции да се правяртot хора не дотам кометенти за това...но тук стои впрос най вече за отговорност (или липса на такава) и отношение - банката чиито служител поне веднъж (в ретроспекция, предполагам че голяма вероятност и двата пъти да се е случило нещо подобно, но товa основателно или не е само ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ) е направил грешка която е довела до всички последствия (прекратяване на лизинга, наказателни лихви, за което аз никога не съм имал каквито и да било претенции към банката) да търси отговорност от мен, защото аз "не съм си плащал лизинга"!?! и за тях съм ненадежден клиент на когото неможе да му се има доверие (мое би са прави щом съм избрал да ползвам тяхната банка...)

    Запознати със случая ме посъветваха да си потърся правата (от морална и етична гледна точка на въпроса) и да подам оплакване, вярвайки че това е не е нормално и неможе да се тлерира. Обадих се на телефон за сигнали - доста любезна слуителка ме изслуша внимателно и ме посъветва да подам оплакване в писмен вид, сугласяваики се с мен на 100% че това не е редно и неможе да се случва като краен резултат и че след проверка ако се установи че това което описвам е така ще бъдат преразгледани документите, че това не банковата им политика, и че явно има сериозен проблем на местно ниvо във въпросния клон, където просто се опитват да прикрият грешка на своя колежка, като за това прехвърлят изцяло отговорността на мен, клиента...

    Ето отговорът които получих:

    "Във връзка с Ваше писмо бихме искали да изложим следната информация :

    На първо място Ви благодарим за изпратени сигнал, тъй като обратната връзка е много важна за нас.

    Във връзка с това уточняваме, че са изискани обяснения от служителите, като е установено, че Вие сте обслужвани с необходимото внимание компетентност, като Ви е предоставяна исканата информация и е оказвано съдействие. Считаме, че няма нарушение в спазването на процедурите, като въпреки това на служителите е обърнато внимание.

    Вашият сигнал е сведен до знанието на компетентните звена в Банката, с цел избягване на бъдещи подобни ситуации, както и подобряване качеството на предлаганите услуги." - Ако това е според тях е компетентно обслужване i внимание не искам и да знам какво за тях е некомпетентно....

    Проверката (ако е имало такава) потвърди, че реално проблема не е на местно ниvо, а всичко е в рамките на техните стандарти, и съм poluchawal само "необходимото внимание и компетентност" (отношението не се комантира както реално и нищо от това което конкретно описах)

    Ако бях обърнал внимание своевременно на всички малки детайли, които съм виждал да се случват именно из въпросния клон на ПБ в Лом, което se оказа явно и kорпоративната им представа за стандарт, компетентсност и отношение (да се коментираt постъпления и транзакции от сметките ми с трети лица, без моето съгласие и разрешение) в 16.30 да ми заявяват че са приключили (работното им време е до 17 с клиенти) за едно и също нещо да се връщам по 3 пъти защото няма кой да ми обърне внимание - "ела след половин час" а като отидеш след 45 минути "защо идваш, нали ти казах че nemoga да ти обърна внимание..ИМАМ RABOTA", на простия въпрос "откъде са преведени тези пари (чаках няколко превода и исках да знам от къде е дошъл конкретния) касиер не можа да ми отговори - гледаше ме умно и изразително без да каже поне "нзнам как става, не си губи времето " (след 10 минути дискусия си тръгнах без да разбера каквото ме интересува...i tova sa samo osnovni i elementarni operacii...колкото и абсурдно да звучи заставам зад всяка моя дума) днес нямаше да съм заклеймен като "ненадежден клиент" най малко от банката, чиито служители основно допринесоха за това - веднъж да се случи и втори път да се утвърдя като такъв ot samata Banka! След като ми беше отговорено, че всичко описано от мен "е в рамките на банковите стандарти йоткимkompetentnost и отношение към клиентите им, аз нямам основание за оплакване, се разрових из нет-а и установих, че наистина това си им е стил и маниер на работа...(линковете са интересни, препоръчвам ви ги - ак осте клиент на ПБ или мислите да ставате такъв, ако още не сте си променили мнението, то със сигурност ще го направите след като ги видите)

    http://kendov.com/има-нещо-гнило-в-пощенска-банка/

    http://offnews.bg/news/Balgariia_1/...nska-banka-zaradi-kreditna-himera_133398.html

    https://sosbulgaria.wordpress.com/пощенска-банка/

    Пощенска Банка - Няма такъв абсурд и подигравка с клиентите!!!
     
    #6
  7. sashko612

    sashko612 New Member

    Член от:
    17 Авг 2016
    Постове:
    12
    Харесвания:
    0
    Здравейте! От много години работя с Уникредит Булбанк. Изключително съм доволен от услугите, които те предлагат. Винаги са коректни и любезни. За сега не съм имал сериозни проблеми с тях, и горещо ги препоръчвам на всички.
     
    #7
  8. beautyFear

    beautyFear DO YOUR BEST TODAY
    Екип 3mart

    Член от:
    22 Юли 2015
    Постове:
    688
    Харесвания:
    30
    Кратка информация по повод анкетата. Има около 22 банки в България вкл. и клонове на чуждестранни. Повечето, които не сте ги чували са много по-добри от нашумялите и най-често използваните.
     
    #8
  9. Maverick

    Maverick Member

    Член от:
    27 Юни 2015
    Постове:
    472
    Харесвания:
    18
    Аз съм на ЦКБ и съм много доволен. Минал съм през няколко други и мога единствено райфайзен да похваля въпреки, че не ги ползвам от много време насам.
     
    #9
  10. tita

    tita New Member

    Член от:
    4 Юни 2018
    Постове:
    1
    Харесвания:
    0
    Безуспешно се опитвам да пусна тема и пиша тук. Кажете къде в София има банкомати с долари. Обиколих 3 квартала и няма.
     
    #10
: банка

Сподели Страницата